söndag 28 februari 2010

Sticka


Nu var det flera dar sen igen jag var här och visa vad jag håller på med .
En tröja till mitt Lilla barnbarn(4år)
Inte trodde jag de var sån skillnad på garn.
Detta är ju bara helt ljuvligt att sticka i .
Freja från Svarta Fåret .
Det är följsamt och blir himla snyggt .
Kommer nog blir mitt favis garn.
Måste ju kolla vad mer garn där finns från Svarta Fåret .
Kanske finns där virkgarn med ,ja vanligt bumullsgarn menar jag ju nu !

Och i morgon är det vår ..ja ...iallafall vårmånad !
Det har tagit hårt på snön dessa två tödagar.
Ha det bäst ! /Ingmarie

**
Om Du är född med tur ,
kommer till och med Dina tuppar lägga ägg
**

2 kommentarer:

m sa...

Det blir nog en fin tröja! Freja-garnet har jag inte provat, men jag har köpt Svarta Fårets "Tilda". Det är inte ren bomull, men fantastiska färger!

Ingmarie sa...

Då måste jag till City och kolla på Tilda garn .

men säkrast vänta tills tröja är klar !!
Ha det bäst och tack för tipset om Tilda
// Ingmarie