fredag 11 juni 2010



Hej !
Oj vad längesen jag var här och berätta vad jag håller på med .
Men det är fullt upp med allt möjligt ..men, mest trädgårdsarbete,ogräset växer ju fast det inte är soligt och varmt .
Vi har smakat våra egna första potatis och det är ju alltid en upplevelse och riktigt gott !
Men virk nål och stickor har varit framme lite.
5 mössor som jag ska lämna på stan i morgon på knittings day.
Dom är virkade/stickade i restgarner , har varit rätt kul att göra .
Ett par vantar som är special beställda av mitt barnbarn.
Sen har det lilla barnbarnet titta i min virkbok och där fanns massor hon ville ha .
Så det är bara att sätta fart på nålen och ut och leta garn...
Ha det bäst tills nästa gång // Ingmarie

2 kommentarer:

Fiff sa...

Du har ju varit produktiv trots att ogräset tar upp din tid!

Anonym sa...

Snygga mössor!