lördag 11 september 2010

Grytlappar


Tänka sig ....äntligen klara !
Grytlappar som skulle varit klara i juni .
Sen kan man ju undra varför dom inte blivit klara ??
Kan de va för jag haft så mycke annat roligt att virka .
Eller finns det någon anna andledning.
Inte vet jag .. men jag blev nöjd med dom.
Får vi se om hon med blir som beställt dom ..
Kanske har hon glömt ..
eller så tror att jag inte ville virka lappar till henne!
Och nu ska jag sticka klart en mössa till mitt barnbarn.
Helt ärligt så börja jag på den med i juni ,
snart tid att börja med mössa och vantar .
Hösten har kommit .. löv har börjat falla
en del träd har börjat skifta färg , så snart
är det vackert i naturen .. som jag ska njuta ..
av den härliga hösten som bara är så vacker !
Ha det bäst ... ses .... Ingmarie

1 kommentar:

Anelma handarbetar sa...

Vilka fina grytlappar. Den som har beställt borde vara nöjd.