måndag 25 oktober 2010

Min första socka


Ojsan då var det så längesen jag var här och röjde !
Måste bara visa att jag stickat min första socka.
Gissa om jag blev glad då jag tyckte att det likna en socka med .
Och dom är stickade av petflaskor , ja petflaskor !
LOL heter garnet och mysigt att sticka med.
Prova sockan lite och den verka va jättevarm,
så det är inget för mina varma fötter .
Men jag vet nog var jag kan lämna dom ..
Därför jag stickat i lila !!!!
Två nya Tildor är med på gång .
Så himla roligt det är ,
igår då jag höll på så kom maken och
undra vad jag höll på med ....
Då satt jag och prata med Tilda.
Maken tyckte det gått för långt .
Bilder kommer snart då dom är klara .
Ha det bäst .. så länge !

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hahahaha, kan tänka mig att Börje är lite orolig när du pratar med "syet"!

Anelma handarbetar sa...

Kul att höra att det är fler än jag som pratar med sina alster.

Kram Birgit

Hedvig sa...

Åh! Vill också sticka med pet-flasj´kor! Var köper man sådant garn?

Hedvig sa...

Tack så mycket för tipset! :)