onsdag 22 juni 2011

MIDSOMMAR



Ja.. redan Midsommar !
Man fattar de liksom inte , hur fort får tiden gå ??
Jag har haft virkförbud ett tag
(pga.cuff skada i axel)
Men nu är jag igång igen så smått.
Har virkat en Midsommarflicka
och faktiskt blev jag rätt så nöjd med henne .
Våra jordgubbar mognar fler och fler för varje dag
Så det bästa jag vet nu är att stå mitt i jordgubbslandet
och smaka på dom supersöta solvarma gubbarna .
Det måste va sånt som kallas för
*NUET*
Ha en bra och fin midsommar glöm inte plocka
dom där 7 pojkarna eller
vad det var man skulle ha under kudden
på Midsommarnatten
GLAD MIDSOMMAR till Er alla!

3 kommentarer:

Fiff sa...

Söt!

Lisbet sa...

Oj, så du kan! Härlig midsommarflicka!
Var dock försiktig så att axeln inte börjar bråka igen!
Ha en riktigt fin midsommar!
kram

Anelma handarbetar sa...

FinFin Midsommar flicka!

Trevlig Midsommar!

Kram Birgit