fredag 22 november 2013

En liten mus ...

Nu har jag virkat en liten mus .. och hur kul var inte det ..
men varför ska de va så svårt att virka två likdana fötter och två likdana armar .
Jag läser ju mönster och gör som där står .. ja det är  allt lite knepigt det där
Undras om de bara är jag som har de problemet ....

Var jag hittat mönster ??
 Jo det är hos en snäll pysselboa som delar med sig ...Tror nog jag kan tala om adressen dit ..
http://pysselboa.blogspot.se/
 Kolla gärna in och där så mycket fint hon har gjort !!!

Lite om mig själv nu då ... Jo . jag börjar må allt bättre , nu tror jag att jag kommer bli återställd , även om det som dom säger till våren , bara att gilla läget och se framåt ..
Jag kan ju iallafall virka nu .. inte fullt ut , men det kommer de med ..

Nästa helg ska alla fönster va putsade , tur jag har en snäll man i huset ...
 Ha de bäst .. vi hörs ...
Föresten ..... musen ska få lite kläder ikväll ....

*Att vänta en glädje .... Är också en glädje *

Inga kommentarer: