torsdag 30 januari 2014

filten får vila...

... ja just de .... filten får vila ..
Jag var ut och snurra runt bland bloggar .inte klokt så mycket fint det finns och vad tips och idéer man får , nu kom till en blogg där fanns en uggla , som bara var så söt , den måste jag ju testa ..det var på den här bloggen och där var en massa att glo på.
http://fruppp.blogspot.se/
 Hon hade inte fötter på sin uggla , men se det vill jag ju ha ...och ugglan var jätterolig att göra .. kul när det finns mönster  i bloggen ...
Och förkylning och hosta  som bara kom så där .. den ville stanna kvar länge med , och jag tycker den är väldigt jobbig .. Mitt barnbarn kom och hämta mig idag och körde ut till havet , havet brukar ha god inverkan på mig ,men det var kallt blåsigt och snöigt vid havet , så vi stanna inte så länge . hon fick tagit nåra fina fågelbilder ...
 Nu ... titta lite TV och virka filt .... det är drygt nu .. vill bli klar .. lilla barnbarn kom och ville en virkad väst , ja då blir man* nällad *att börja på den , men nu måste jag ha pli på mig .. filt först klar !!!!!
 Ha det bäst .......
citat: *Om du tror du kan ... så kan du !!!
           Om du tror du inte kan .... får du rätt!!!*

2 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Det var en söt uggla. Och de som är så trendiga just nu.Jag skulle gärna också virkat en sådan, en stor en. Men precis som du säger, man får ta allt i ordning.
Ha det gott !!
Kram Eva

frupersson sa...

Oj vad söt din uggla blev! Fint med fötter!
Roligt att du ville använda mitt mönster.
Ha det gott!
Hälsningar Maria