onsdag 3 november 2010

mera Tilda




Så var en ny Tilda född.
Det måste va en drog .... ja med Tildor ..
Kan ju inte låta bli att pyssla med henne.
Det är så roligt och Tilda gör mig glad .
Och roligt med alla komentarer som jag får !
Denna Tilda har fått lite stickat .
blir ju fort klart , när det bara är små stycken .
Mina stickor nr 2 är nu jätteböjda ,
jag håller väl för hårt .
Nu måste jag prova på att göra vingar med
till Tildorna .. Ja så dom blir riktiga Tilda änglar !
Jul Tilda ängel kunde kanske va nåt att göra .
Ja, det får bli nästa projekt ..
Ha det bäst ...

3 kommentarer:

Rachel sa...

Hej vennen!
Har tyvärr inte fått svarat på din trevliga mail,men det kommer. Og du i morgon är jag ledig och då skal jag bla fixa med lite roligt till dig.
Og du din Tilda ble super fin du är jätte duktig :o)
Är det något speciellt mönster du skulle vilja ha?
Nu skal jag få mig lite skönhets sövn för jag har mycket på gång i morgon.God natt kram till dig!

Lotta sa...

Så fina alla blir! Den här var förberedd för höstvindarna med en ordentlig halsduk.

Anelma handarbetar sa...

Du gör så fina Tildor.

Kram Birgit