fredag 5 oktober 2012

 Gokväll !
Nu är det höst ... dagen i dag har bestått av regn och regn och mera regn.
Himla mysigt att va inne med lite mysljus tänt .
P.g.a. detta regn fick jag klart mitt barnbarns knävärmare , hon fryser så om sina knä.
Men nu ska hon hålla värmen , hoppas jag .
I går var de ju kanelbullens dag ...och idag baka jag  kanelbullar .
Vi provsmaka innan dom for in i frysen och det blev klart godkänt .
 Nu får jag ta tag i dom där lakritskonfekten igen ,
ibland är dom roliga att virka och ibland är det inte så kul.
Men kör hårt ett par kvällar ...snart tid börja på nån tomte ju .
Det går fort nu .. vad sa dom idag på radion ... 81 dagar till jul.
Var ut på sommarstället och skörda igår , fick ihop lite godsaker
Ha det bäst alla ....ska titta runt lite innan jag släcker ner .



Inga kommentarer: