tisdag 12 februari 2013

*Alla hjärtans dag *
 Jaha ... snart är den här . vad gör vi åt den .. lite mer uppmärksamhet till någon som man glömt bort lite kanske .
Fast butiker vill man ska handla en massa , men det gör vi inte ... väl ??
Kanske lite garn till oss själva , det kan vi väl göra ... ja så blir vi glada .
I dag var de visst fastlagsbullens dag , jag har inte ätit nån , men maken har  och den var  god , sa han .
En per år äter jag och den åt jag för längesen .
För  nåt år sen baka jag såna bullar med saffran i .. Saffrans fastlagsbullar .. det blev gott .
 Nu ska jag visa en bild hur jag pyntat hissen i huset där jag bor . Flera virkade och ett sytt hjärta , ett par luktar Lavendel .. Dom hänger på en gren jag målat vit ...de sydda hjärtat fick en liten ängel med  ja.. själv tyckte jag de blev rätt mysigt !
 Hunnit med att virka halsband - örhänge- ring  i lila och vitt .. tunnt garn och virknål Boye nr.10.
Nu fortsätta med en virkad apa som är på beställning... Gäller hålla igång händer så dom inte somnar ..
Ha det bäst ......
*Senare blir ofta försent *



1 kommentar:

Black Iris sa...

Åh, vad många fina hjärtan du gjort. Pynta en hiss är det nog inte många som gör..

Kram Maidi