måndag 2 december 2013

Lite till om möss

 Möss och möss... ja dom blir verkligen söta och dom är så roliga att hålla på .
Tar liksom inte så lång tid .. det gillar jag ... vill fort se resultat ...
Måste ju visa bild sen dom börjar bli lite så där färdiga ....

1:advent blev en bra dag .. syster min ringde om jag ville följa med på julspektakel i city  ... svar blev ja .. och det var hur trevligt som helst , massor av julmusik och så lite roligt och sen blev kaffe och Lussebulle ... efter det så blev att titta på hantverk .. ja där var hur mycket som helst och fina tomtar i alla former .. och till vettiga priser med ....
 Lotteri .... med fina priser.. och som vanligt drog jag bara nitlotter ....

Så fattades de en paket i lilla barnbarnet adventskalender...  låta möss virknål vila lite och virka ett rött och vitt   hårband ... bild kommer senare då det är klart !!!

 Ha det bäst .. vi hörs ...

7 kommentarer:

Karin sa...

Men så söta, gulligt med lilla luvan, ha det fint Karin

Skaparglädje sa...

Underbart söta möss, ett riktigt pilljobb.
Kram!

Gunnel sa...

Jag skulle gärna vilja ha en adventskalender med bara möss. De är så söta. Ha det bra.

Evas Pyssel sa...

Jättesöta möss !! Ser ut att vara ett pilligt jobb, men du har säkert fått in tekniken.
Kram Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Ja snuttanes va dom är gulliga! Ja måste va pilligt! Ha en fin dag vännen ♥ Gunilla

Polargrevinnan sa...

Vilka härliga möss. Tyvärr är jag inte så händig och blir lite avundsjuk på er som kan.
Ha det bra.
Kram Viola

Anelma handarbetar sa...

Ååh så söta små möss.

Kram Birgit