måndag 15 juni 2015

Oj oj ... inte klokt så länge sen jag var här ....

Men det har sina själ , nu är jag på gång ett tag igen .
Fast på sommaren är man ju inte lika flitig vid dator
man har liksom så mycket annat på gång då
och nu är vi inne i midsommarveckan .. inte klokt ju ..
man fattar ju liksom inte det riktigt . snart vänder ju sommaren
 vad då vänder ?
 det har ju liksom bara varit ett par dar då det var liite sommar.
Jag har virkat lite , nån fjäril och uggla och så dessa roliga
hattar till små söta flickor, hitta mönster på nätet !
Var ? oj oj ... det glömde jag , men sen har jag inte virkat precis efter mönster
 gjorde liksom lite hitte på mönster , söta blev dom och en hatt har jag sett på söta flickan ,
 såg kanon ut  , tyckte jag ..
 nu vill jag önska er alla bloggare och andra en god och glad midsommar .
 Hur var det nu .. var det 7 pojkar eller 7 blommor man skulle ha under kudden på midsommarnatten ? Ja det är frågan de ..
 Ha det bäst ... så ses vi och hörs ... Ingmarie
 Måste berätta varför jag tar med en bild på en kaffekopp.. Jo... det var så här... en kär vän till mig fyllde år, kaffe fick man där och koppen fick man ta med sig hem , så klart tog jag den finaste kaffekoppen då , fick en idè då jag körde hem .. att tänk om jag skulle börja samla på fina kaffekoppar .. berätta de för maken .. kan säga att han gilla inte det förslaget !!!!!



1 kommentar:

Black Iris sa...

Önskar dig en riktigt fin fortsatt sommar..

Kram Maidi