torsdag 26 mars 2015

Påsken och våren kommer

Nu nalkas både våren och påsken och sommartiden , med allt vad de innebär, nu ska man snart sätta lite fröer .. ja då hinner jag inte virka och pyssla så mycket , man vill ju vara ute  så mycket mera nu .

Jag har i alla fall hunnit virka lite mer Påsk , roligt roligt är det .. men jag behöver ju inte virka mer till Påsk , men det är väl samma som tomtarna till julen .... de ska va nån ny varje år , det kommer ju så många nya modeller man vill testa ..

Hitta en rolig kyckling att virka med pop corn maskor . gick fort att virka och var rolig , nu minns jag inte var jag hitta den ,..

Så här gullig blev den i alla fall. Ska nog försöka hinna virka såna att duka med till påsken , hinner hinner inte .. ja det beror ju på väder . fint väder är man ute .. regn och blåst inne och virka , vi får se vad vädergudar bestämmer ..
 Bild på lite vad jag mer pysslat med ..
 Ha det bäst och GLAD PÅSK om jag inte kommer in mer innan påsken .

1 kommentar:

Fröken Tindra sa...

Vilka söta påsksaker du virkat!! Verkligen fin. Kul!
Ha en riktigt Glad Påsk!
Kram!