onsdag 5 januari 2011

Gott Nytt År !


















Men oj ...... redan den 5 januari,
hur fort går tiden .
Och snart är det tid för den första vårblomman.
Ja ja .. snart och snart ... men dom växer väl på
där under snötäcket och överraskar oss!
En ny svart katt har jag virkat efter min nya bok.
Börjat på en hund , som liknar en tax .
Måste ge mig ut och leta efter ögon till djuren ,
har bara vanliga pärlor och det blir inte så rolig

Nästa vecka blir det nog att sticka för i en veckotidning
skulle komma kläder till dockan ,
minns inte om det var Allers eller Hemmets journal
läser båda , jag får Allers av min syster .
Ha det bäst ... dagen redan 15 minuter ljusare .

3 kommentarer:

Lisbet sa...

Så härligt det är med ljusare dagar. Det märks verkligen.

Vilka fina alster du åstadkommer med dina händer. Jag tycker pärlorna passar riktigt bra till ögon!

Ha en fin dag!

4U2 sa...

Måste själv ut på promenad men nu blåser det ordentligt, inte är det roligt då.

Lovisa sa...

Oj en sån söt katt!
Vilken mysig blogg du har, jag återkommer hit snart igen :)
kramar