fredag 14 januari 2011

örhänge mus och muddar + ängel





Så har jag gjort ett par örhänge
i mormorsrutor och muddar med .
Jag tyckte det var en konstig
färgkombination.....men men ....
bäst att göra som tjejen ville ha det .
Jag ska ju erkänna att
det blev inte så dumt .
Häftiga färger ihop .
Musen är en gammal en ,
hitta i lådan bland en massa Waldorf dockor .
Tyckte den var så söt så den fick komma med här .
Ett lila halsband och örhänge har jag med gjort ,
ingen bild på för jag har dom på mig ,
tycker jag är så fin såååå *S*
men kanske kommer det bild senare .
Kommer inte ihåg om jag visat min lilla ängel
som ska bli som ett bokmärke .


Nu ska jag ut på min plats i köket
lagar till en stek i lergryta .
Den glömde man bort .. men så gott det blir i lergrytan !
Ha det bäst .. vi hörs !!

7 kommentarer:

Tångsnällans blogg sa...

Hej Ingmarie! Du gör så mycket fina saker! Otroligt fina! Gud vad jag gillar dina blomörhängen! Och allt det andra också som du har virkat! Du är helt suvären! Ha det gott// Kram

Anelma handarbetar sa...

Den lilla ängeln är kanonsöt. De andra sakerna är också fina.
Kram Birgit

Lotta sa...

Sött bokmärke! :-)

4U2 sa...

Söta örhängen! Det andra med.

Ingmarie sa...

Så roligt det är att läsa när ni varit och hälsat på här ..
Tack tack .. för alla go ord !
ha det bäst ....

Hedvig sa...

Älskar musen! :)

Pia sa...

Vad ängeln blev söt. Coola örhängen, får leta efter tunt garn för rutorna blev så...=O)