lördag 15 november 2014

 advent  kommer snart

 Oj oj vad tiden rusar på varje dag och allt det där man ska göra som man inte hinner .
 spelar ingen roll det blir jul ändå ....
Jag har gjort min tomte , brukar göra en ny varje år .. men denna hösten har det inte varit lika roligt att pyssla ... men det är väl så för oss flesta , man får ta lite pauser , min artros är inte snäll mot mig just nu , men det kan jag inte skylla på den för att så mycket pyssel  blivit gjort .. för det är ju bra att hålla igång fingrar ..
Nu måste jag ta mig tid att titta in hos er andra .... kanske får man lite tips och inspiration .
 men en ängel och en tomte har fått ihop .. ängeln blev inte riktigt bra , hade lite för tjockt garn så hon fick  brottar armar .. har börjat på en ny , hoppas hon blir bättre, en liten uggla tomte har det med blivit
 Ha det bäst ni alla .... så hörs vi ...


2 kommentarer:

Anelma handarbetar sa...

Så söta!

Kram Birgit

Black Iris sa...

Jag tycker att både ängel och tomte är jättesöta..

Kram Maidi