fredag 17 december 2010

GOD JUL



Skulle inte visa min tomte kanske .
ja efter jag varit runt i bloggar och tittat ,
Vissa har ju fått den här tomte så superfin.
Jag är inte nöjd med min luva , men men ..
den ska bara hänga och dingla på balkongen ett tag
sen flyttar den till källaren ..
kanske får den komma upp till nästa jul igen
Sen var det slut grejat med Lucior och tomtar .
Fast det kommer nog bli nån Tilda till ,
jag har fått ställningar till henne
så nu står hela gänget Tilda på en hylla
Inte alla för nån Tilda har ju flyttat
och det ligger en Tilda i en julklapp.
Har börjat sticka en mössa till mig själv ,
men den blir nog för liten ,
så det kommer säkert bli en barnbarns mössa .
Det blir kanske sista bloggdagen nu innan jul
fast ..... man vet aldrig.
men om ifall att så säger jag
GOD JUL till alla mina goa bloggvänner
Ha det bäst

4 kommentarer:

Tångsnällans blogg sa...

Klart att du ska visa din tomte! Den är ju hur fin som helst! Läser att du har köpt ställningar till dina Tildor. Var har du köpt dom? Jag har köpt på tradera en gång, dom var i metall och mycket bra. Men nu hittar jag inte sådana där mer. Snöiga kramar från Crea

4U2 sa...

God Jul på dig.

Lisbet sa...

Din tomte ser hemgjord och trevlig ut. Man blir glad av den!
Jag hoppas hitta ngt inlägg hos dej innan jul :) Så roligt att titta in här, för man blir på så bra humör!
Ha en fin fjärdeadventshelg!

Anelma handarbetar sa...

Kul med tomtar som är hemgjorda och speciella. Alla har sin charm.
Ha de gott
Kram Birgit