tisdag 15 oktober 2013

 Så glad jag blev när det var flera bloggvänner som kom och hälsa på ...Riktigt roligt var det ... Och nån undra vad som hänt .. Jo vi hade ju karneval i stan och jag och mitt barnbarn var och titta på bilder som sattes upp på ett 12 meter långt fotoplank ..Mitt barnbarn hade flera bilder uppsatta där ... en vind kom tog tag i planket vi fick de över oss ,jag medveslös med hål i huvet , det gick bättre för mitt barnbarn , jag fick sex dygn på sjukhus och har ännu inte återhämtat mig , men har börjat att träna upp under kontroll........
En liten stund hos var och en fixar jag .. inte klokt vad mycket ni alla varit med och vilka fina bilder ni har hos er ...
Ha de bäst .. vi hörs ...

En höstbild från min stad .. mitt barnbarn är med på bilden .... så vacker hösten är !!!

3 kommentarer:

Evas Pyssel sa...

Men oj !!! Vilken otur ni hade. Skönt att du är på bättringsvägen. Kram Eva

Gunillasljusglimtar sa...

Oj vilket elände för dej! Här en mysig blogg,hitta dej genom Maidi! Krya på dej nu..Såg sjlen längre ner den var så fin! Ska kolla det mönstret! Kram Gunilla

Karin sa...

Men oj vilken olycka stackars dig vilken otur. Hoppas verkligen att du mår bättre och att du snart är helt bra igen. Ha det bra Kram Karin